Телескопічний навантажувач Weidemann T7042
- Категорія: Телескопічні навантажувачі
Технічні характерстики:
Загальна довжина, мм | 6035 |
Загальна довжина без ковша, мм | 4950 |
Відстань від центру осі до точки повороту ковша, мм | 4950 |
Колісна база, мм | 2950 |
Виступ задньої частини, мм | 700 |
Висота з кабіною, мм | 2425 |
Висота сидіння, мм | 1370 |
Загальна робоча висота, мм | 7895 |
Макс. висота точки повороту ковша, мм | 7305 |
Висота перевантаження, телескопічна стріла засунута, мм | 4470 |
Висота перевантаження, телескопічна стріла висунута, мм | 6770 |
Висота висипання, телескопічна стріла засунута, мм | 3930 |
Висота висипання, телескопічна стріла висунута, мм | 6230 |
Робочий діапазон при М, мм | 115 |
Глибина копання, мм | 185 |
Загальна ширина, мм | 2450 |
Ширина колії, мм | 1930 |
Дорожній просвіт, мм | 250 |
Мінімальний радіус, зовнішній, мм | 5155 |
Радіус зовнішнього краю, мм | 3700 |
Внутрішній радіус, мм | 1640 |
Кут заднього крену при макс. висоті підйому, ° | 45 |
Макс. кут перекидання, ° | 44 |
Кут заднього крену на ґрунті, ° | 46 |
Запатентована та відзначена численними нагородами система помічник для водія vls (Vertical Lift System = система вертикального підйому), що традиційно використовується у телескопічних навантажувачах Weidemann, була реалізована також у моделях T7035 та T7042. З її допомогою покращується стійкість машини. При використання системи vls водій може вибирати один із трьох різних режимів:
- режим роботиз ковшом,
- режим штабелювання,
- ручний режим.
Під час підйому телескопічна стріла автоматично висувається у верхній частині тільки при включеному режимі штабелювання. При опусканні телескопічна стріла автоматично засувається у верхній частині в режимі штабелювання та черпання. Завдяки цьому вантаж завжди розташовується впритул до машини та зберігається стійкість.
Плавний режим роботи, запобігання зменшенню швидкості опускання з міркувань безпеки
та спрощене керування машиною підвищують продуктивність при завантаженні та розвантаженні.
Завдяки системі vls досвідчені водії можуть працювати ще швидше та безпечніше. Недосвідчені водії отримують цінну підтримку під час виконання підйомних та вантажних робіт.
Нова революційна кабіна із найкращим оглядом Best View Cabin для гарантовано ідеального кругового огляду:
-Нова унікальна конструкція з 4 стійками та панорамне заднєскло для незрівнянного кругового огляду.
-Велике вигнуте лобове скло забезпечує чудовий огляд навісної зброї та вантажу в будь-якому положенні телескопічні стрілки.
-Скошена кришка моторного відсіку для оптимального боковогоогляду видимості правого заднього колеса.
-Опціональна захисна решітка FOPS не порушує оглядовості.
Power Drive 255 – це регульована гідростатична трансмісія, що забезпечує більш високу потужність тяги та швидкість руху, ніж раніше розроблені рішення!
Все це при збереженні всіх переваг попереднього тягового приводу щодо компактності, енергоефективності та комфорту оператора. З Power Drive 255 можна розвивати швидкість до 40 км/год без необхідності перемикання передач та регулювання режиму. Це забезпечує комфортну манеру водіння, тому що немає перерв у потужності тяги.
Система автоматичного гасіння коливань стріли
Система Jog Dial може активуватися електронно і забезпечує оптимальне керування машиною в умовах бездоріжжя і під час руху по дорозі. Вона рекомендована, коли машина перевозить важкі вантажі у ковші або на вилковому захваті для піддонів або переміщає важке навісне обладнання на велику відстань на високій швидкості. Амортизація вантажного важеля запобігає розгойдування машини на високій швидкості руху. Це підвищує безпеку водія та захищає компоненти машини завдяки амортизації поштовхів.
Можливість перевозити причепи вагою до 16 т
Машина завдяки опціональному тягово-зчіпному пристрої може транспортувати причепи. На вибір є різні системи: автоматичний тягово-зчіпний пристрій (регульований по висоті), автоматична тягова вилка, тягово-зчіпний пристрій з кульовою головкою K50/K80, тягово-зчіпний пристрій Piton-Fix та Auto Hitch. Для забезпечення безпечного переміщення великих вантажів на причепі слід використовувати двоконтурні пневматичні гальма або гідравлічні гальма причепа.