Телескопічний навантажувач Weidemann T7042

  • Категорія: Телескопічні навантажувачі
Телескопічний навантажувач Weidemann T7042 має висоту підйому 7 м із корисним навантаження 4,2 т і може бути з трьома варіантами потужності двигуна. Це абсолютно нова модель яка була спроектована з врахуванням всіх особливостей в вантажно-розвантажувальних роботах з важкими матеріалами, штабелюванні на великій висоті, малому радіусі розвороту та компактних розмірів.
Замовити комерційну пропозицію Ми зателефонуємо Вам

Технічні характерстики:

Загальна довжина, мм 6035
Загальна довжина без ковша, мм 4950
Відстань від центру осі до точки повороту ковша, мм 4950
Колісна база, мм 2950
Виступ задньої частини, мм 700
Висота з кабіною, мм 2425
Висота сидіння, мм 1370
Загальна робоча висота, мм 7895
Макс. висота точки повороту ковша, мм 7305
Висота перевантаження, телескопічна стріла засунута, мм 4470
Висота перевантаження, телескопічна стріла висунута, мм 6770
Висота висипання, телескопічна стріла засунута, мм 3930
Висота висипання, телескопічна стріла висунута, мм 6230
Робочий діапазон при М, мм 115
Глибина копання, мм 185
Загальна ширина, мм 2450
Ширина колії, мм 1930
Дорожній просвіт, мм 250
Мінімальний радіус, зовнішній, мм 5155
Радіус зовнішнього краю, мм 3700
Внутрішній радіус, мм 1640
Кут заднього крену при макс. висоті підйому, ° 45
Макс. кут перекидання, ° 44
Кут заднього крену на ґрунті, ° 46

Запатентована та відзначена численними нагородами система помічник для водія vls (Vertical Lift System = система вертикального підйому), що традиційно використовується у телескопічних навантажувачах Weidemann, була реалізована також у моделях T7035 та T7042. З її допомогою покращується стійкість машини. При використання системи vls водій може вибирати один із трьох різних режимів:

  1. режим роботиз ковшом,
  2. режим штабелювання,
  3. ручний режим.

Під час підйому телескопічна стріла автоматично висувається у верхній частині тільки при включеному режимі штабелювання. При опусканні телескопічна стріла автоматично засувається у верхній частині в режимі штабелювання та черпання. Завдяки цьому вантаж завжди розташовується впритул до машини та зберігається стійкість.

Плавний режим роботи, запобігання зменшенню швидкості опускання з міркувань безпеки
та спрощене керування машиною підвищують продуктивність при завантаженні та розвантаженні.
Завдяки системі vls досвідчені водії можуть працювати ще швидше та безпечніше. Недосвідчені водії отримують цінну підтримку під час виконання підйомних та вантажних робіт.


Нова революційна кабіна із найкращим оглядом Best View Cabin для гарантовано ідеального кругового огляду:

-Нова унікальна конструкція з 4 стійками та панорамне заднєскло для незрівнянного кругового огляду.

-Велике вигнуте лобове скло забезпечує чудовий огляд навісної зброї та вантажу в будь-якому положенні телескопічні стрілки.

-Скошена кришка моторного відсіку для оптимального боковогоогляду видимості правого заднього колеса.

-Опціональна захисна решітка FOPS не порушує оглядовості.


Power Drive 255 – це регульована гідростатична трансмісія, що забезпечує більш високу потужність тяги та швидкість руху, ніж раніше розроблені рішення!

Все це при збереженні всіх переваг попереднього тягового приводу щодо компактності, енергоефективності та комфорту оператора. З Power Drive 255 можна розвивати швидкість до 40 км/год без необхідності перемикання передач та регулювання режиму. Це забезпечує комфортну манеру водіння, тому що немає перерв у потужності тяги.


Система автоматичного гасіння коливань стріли

Система Jog Dial може активуватися  електронно і забезпечує оптимальне керування машиною в умовах бездоріжжя і під час руху по дорозі. Вона рекомендована, коли машина перевозить важкі вантажі у ковші або на вилковому захваті для піддонів або переміщає важке навісне обладнання на велику відстань на високій швидкості. Амортизація вантажного важеля запобігає розгойдування машини на високій швидкості руху. Це підвищує безпеку водія та захищає компоненти машини завдяки амортизації поштовхів.


Можливість перевозити причепи вагою до 16 т

Машина завдяки опціональному тягово-зчіпному пристрої може транспортувати причепи. На вибір є різні системи: автоматичний тягово-зчіпний пристрій (регульований по висоті), автоматична тягова вилка, тягово-зчіпний пристрій з кульовою головкою K50/K80, тягово-зчіпний пристрій Piton-Fix та Auto Hitch. Для забезпечення безпечного переміщення великих вантажів на причепі слід використовувати двоконтурні пневматичні гальма або гідравлічні гальма причепа.