
Телескопічний колісний навантажувач Weidemann 2060T
- Категорія: Телескопічні колісні навантажувачі
Наступний рівень продуктивності: Завдяки міцній конструкції телескопічної стріли, телескопічний колісний навантажувач 2060T забезпечує велику висоту підйому.
Машина вирізняється надійним базовим оснащенням і сучасними технологіями. Привабливе співвідношення ціни та потужності робить цю модель ідеальним стартовим варіантом у класі високопродуктивних телескопічних колісних навантажувачів.
Телескопічний колісний навантажувач 2060T досягає великої висоти підйому завдяки міцній телескопічній стрілі. Завдяки широкому вибору опцій, машина може бути ідеально адаптована до індивідуальних вимог і потреб. Стандартна комплектація включає захисний дах для водія (на вибір низький/високий), а в якості опції пропонується комфортна кабіна з відмінною ергономікою та круговим оглядом. Серія 60 має такі характеристики: простий вхід і вихід з кабіни, електронно керований привід ходової частини ecDrive з різними режимами руху, електричне стоянкове гальмо, міцний центральний шарнір з оптимізованою прокладкою шлангів і дуже зручний доступ для проведення технічного обслуговування завдяки поперечному розташуванню двигуна і оптимізованому розташуванню компонентів.
Ключові особливості серії 60:
Зручна посадка та вихід з машини
Електронно керована трансмісія ecDrive з кількома режимами роботи
Електричне стоянкове гальмо
Надійне центральне шарнірне з’єднання з оптимізованим прокладанням гідравлічних шлангів
Відмінний доступ до компонентів для технічного обслуговування завдяки поперечному розміщенню двигуна та раціональному компонуванню систем
Технічні характерстики:
Загальна довжина, мм | 5590 |
Загальна довжина без ковша, мм | 4780 |
Відстань від центру осі до точки повороту ковша, мм | 975 |
Колісна база, мм | 2200 |
Виступ задньої частини, мм | 1435 |
Висота з кабіною, мм | 2345 |
Висота сидіння, мм | 1400 |
Загальна робоча висота, мм | 5155 |
Макс. висота точки повороту ковша, мм | 4300 |
Висота перевантаження, телескопічна стріла висунута, мм | 4095 |
Висота висипання, телескопічна стріла висунута, мм | 3470 |
Робочий діапазон при М, мм | 955 |
Глибина копання, мм | 60 |
Загальна ширина, мм | 1520 |
Ширина колії, мм | 1160 |
Дорожній просвіт, мм | 345 |
Мінімальний радіус, зовнішній, мм | 4260 |
Радіус зовнішнього краю, мм | 3850 |
Внутрішній радіус, мм | 2225 |
Кут згину, ° | 40 |
Кут заднього крену при макс. висоті підйому, ° | 56 |
Макс. кут перекидання, ° | 40 |
Кут заднього крену на ґрунті, ° | 36 |
Комфортна кабіна оптимізована відповідно до потреб водія та забезпечує безпечну роботу без втоми: більше простору, більше місць для зберігання і ширший вхід. Конструкція з 4 стійками, низька лінія скла та панорамне заднє скло гарантують оптимальний круговий огляд. Обігрів з оптимізованою циркуляцією повітря та доступний за бажанням кондиціонер дозволяють підтримувати комфортну температуру в будь-яких умовах. Ергономічне розташування елементів управління, привабливий інтер’єр, а також зменшення вібрацій і шуму в кабіні підвищують рівень комфорту для водія.
Двигун встановлений поперечно, а компоненти розташовані оптимальним чином, що забезпечує легкий доступ до всіх точок обслуговування з ергономічної точки зору. Це значно підвищує зручність сервісного обслуговування машини.
Капот двигуна можна відкрити одним рухом руки для проведення регулярного технічного та сервісного обслуговування. Це забезпечує легкий доступ до найважливіших компонентів технічного обслуговування в задній частині машини: масляного щупа, гідравлічного бака, бачка для рідини склоочисника, охолоджувальної рідини та повітряного фільтра двигуна.
Машина оснащена оптимізованою прокладкою гідравлічних шлангів, а клапан управління вбудований у передню частину машини. Завдяки цьому до нього забезпечується зручний доступ через спеціальну кришку для технічного обслуговування.
Таке розташування значно знижує рівень шуму та тепловиділення в кабіні, а також забезпечує зручний доступ для проведення обслуговування.
Просте і швидке технічне обслуговування підвищує експлуатаційну готовність машини та дозволяє оптимізувати витрати на експлуатацію.
Електричне стоянкове гальмо активується при натисканні на педаль гальма або якщо водій покидає сидіння. Завдяки функції утримання запобігається самовільне скочування машини. Електричне стоянкове гальмо відпускається при натисканні на педаль газу.
Це забезпечує максимальну безпеку та комфорт для водія та його робочого середовища. Завдяки електричному стоянковому гальму управління машиною стає дуже ефективним.
Звісно, електричне стоянкове гальмо можна активувати і деактивувати вручну за допомогою перемикача. Водій завжди зберігає контроль над машиною та може працювати з нею відповідно до своїх потреб та звичок.
«Розумний» рух і виконання робіт! Завдяки новому приводному механізму з електронним регулюванням ecDrive (Electronic Control Drive – привід з електронним регулюванням), машину можна переміщати та використовувати відповідно до потреб.
Режими Auto та Eco доступні в стандартній комплектації. Як опцію можна вибрати режим роботи з навісним обладнанням або режим M-Drive. Це забезпечує максимальну універсальність, оскільки машину можна налаштувати відповідно до індивідуальних вимог.
Електронне регулювання зменшує втрати в приводі ходової частини та забезпечує вищий ККД і ефективність порівняно з існуючими рішеннями. Зниження споживаної потужності дозволяє рухатися на низьких обертах.
У разі використання Lowering Assistant (асистент при опусканні) йдеться про півавтоматичну систему, яка допомагає водієві, автоматично зсуваючи телескопічну стрілу під час її опускання. Це підвищує безпеку при роботі з навантажувачем, оскільки вантаж завжди розташовується близько до транспортного засобу і не перевищує допустимі межі навантаження.
Система Lowering Assistant забезпечує ефективні цикли навантаження та полегшує роботу водія завдяки простому управлінню.
За необхідності, систему можна повністю вимкнути, наприклад, під час штабелювання тюків, коли потрібна висока точність.